Norget

Jag var i Norge för en stund sedan hos min andra livskamrat Stina och hennes familj. Vi har känt varandra jämt men ses så oerhört sällan. Så sällan att hon hann med att få ett barn som jag inte träffat ännu. Men nu minsann! 

Kärt återseende kan man minst sagt säga. Oj vad jag saknat henne (och saknar nu nå så jävulskt).



Det finns som inget hon inte vet om mig och det är tryggt och härligt.

Snyggsockan Stina 



Vi 4, Stina Johan Hedvig och jag, skulle på söndagen gå på marknad. Jag fick turista och vi alla fick njuta av solen!



Där vi strosade omkring finns så mycket fin konst. 




Kärlek i parken!


Bäst att lära sig herr mask. Den här killen förresten - så vänlig och härlig! Det kändes som att vi kände varandra redan. Inga konstigheter.



Vi hade tillsammans med Sanna en viktig diskussion ang min blåsa. 


Sista kvällen fick jag pröva ett ton kläder och inte helt olikt oss slutade det i glada tårar och massa skratt.



Alla kanske inte förstår oss, kanske inte ens vi, men vi älskar varandra och har ett otroligt starkt band. Typ som en tvilling. ibland slåss vi men oftast så tycker vi om varandra rätt mycket.

Det enda dåliga med denna resa var ju när jag skulle hem. Upp i ottan, åka buss, komma till tågstationen - tåget är 4 timmar försenat. "Personalen behövde sova" sa dem. Haha å jag hade grinat om jag inte var så van vid att när jag reser går det inte fläckfritt!

Tack för en fin helg! Det gör vi om snart igen 🌷

Kommentarer:

1 Stina:

Menåååååh. Nu sitter jag och grinar. Saknar dig så mycket. Kom snart igen sä vi får pussas och kramas massor! Du är ju liksom vår 4 familjemedlem. Och det blir så tomt utan dig. Älskarej!

Kommentera här: