Musik!

Jag hoppas ni kan se och lyssna på dessa 2. Den första är en sådan härlig pepp-låt tycker jag. Har lyssnat på den i så många år och jag har fortfarande inte lessnat. Det är som lite jäklar-anamma-nu-kör-vi. Jag tycker ju att det är så härligt att springa och i sommar kommer jag lyssna mycket på denna när jag är ute och tränar. (Ah jag har så många pepp-låtar så det är galet, mer om det en annan gång!)



Alltså jag har svårt att hitta ord för Rebekka Karijord. Allt jag hört som hon har gjort är så bra. Jag upptäckte henne först när jag såg cirkus cirkör (Galet bra grupp och föreställning, det är även dem man ser i det här klippet. Bästa av 2 världar tänkte jag) och jag blev helt tagen. The noble art of letting go är också en favorit. Lyssna se och njut! Ni gör er själva en tjänst.




Kommentarer:

1 Celina :

Din blogg är så mysig att läsa 💖

Kommentera här: