Förra veckan

Var jag hos Celina med familj. Skönt att vara där ett par dagar och hinna umgås ordentligt. Tyvärr smittade de små mig så jag blev helt galet sjuk de 2 sista dagarna. Kunde knappt röra mig och det höll i sig ytterligare ett par dagar när jag kom hem... Hu! Jag brukar alltid tro att Jag är sjuk men nu var det the real deal. 

Hursomhaver.. Jag hade det super mysigt hos familjen Beveridge. De får mig alltid att känna mig som en del av familjen. Ja ni vet väl hur skönt det är att komma hem till någon och inte känna några krav på varken konversation eller frisyr. Jag har bara fått varit, hängt mycket med barnen. Även jag och Celina har hann prata ikapp lite.

Jag och kära guddotter 


Fina Celina och lilla chloe 

Det gör mig gott på många sätt att få vara med dem, de har alltid tagit hand om mig.. Känner mig som deras tonårsdotter ibland! Stackarna :)

Kommentera här: